شروع کن دیگه قیمت ها کشید بالا
من شش ماهگی رفتم ی هفته خرید کردیم فقط موند تخت کمدش ک هنوز نرسیده میخام نه ماهگی بچینم
برا من ک تموم شد، تو این وضعیت مملکت هرچی زودتر بخری بهتره
سلام عزیزم
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
@kiko149
من قبل عید آخرهای بهمن بیشترش خریدم
اگع میخوای کلی بگیری همه رو باهم هرموقع دلت میخواد وگرنه کم کم بگیر چون هم قیمت ها میره بالا هم هرچی سنگینتر بشی برای خودت سخت میشه
برا من وسایل بزرگش مونده هنوز نخریدم.دیگه تا ۸ ماهگی همرو انجام بده ماه اخر نمیتونیم تکون بخوریم
بخر بخاطر قیمت ها وگرنه چیدن کار نداذه
من که خریدم همه چیز رو
اتاق رو هم از ۳۶ هفته بچین یواش یواش که خیلی خاک نگیره
عجله نکن ۲۷ایناخوبه
من از هفته ۲۲شروع کردم دارم میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.