من ماه اخر میچینم ،فعلا از تخت و پارک وکریر و کالسکه و صندلی غذا و آغوشی خریدو شروع کردم😍
من میخام از ۳۲ ۳۳ هفته میخام بچینم چون میگن زود بچینی دیر میگذره حاملگی برات😂
همه را که خریدی بچینشون
من دیگ چیدم کامل
ازاولشم ک میخریدم میاوردم حدودی میچیدم تواتاقش
ماه و هفته های اخرم میشورمشون
سرویس چوب ما رو قرار شده ۱۵ تیر تحویل بدن ، تا اون موقع کم کم میخرم بعد که تموم شد لباسارو میخوام بشورم بعد بچینم
من 18 هفته چیدم هر وسیله ای هم که خریدم میبرم میچیدم اتاق خودش دیگه اتاقش تکمیل شده لباساش هم شستم
مگه الان کمد خودم و شوهرم خاک گرفته که بخواد کمد بچه خاک بگیره مخصوصا لباس هاش تو کشو هیچی نمیشه تا ۵ ماه هم درش بسته باشه شاید یه گردگیری ساده بخواد
من دو ماه قبل زایمان انشاالله کمدش رو میچینم تکمیل میکنم
سر دختر اولی تو 36،7 بودم اتاقشو چیدیم ساکشم بستیم،سر دومی هنوز هیچ کاری نکردم اتاق که البته اماده هست مال دوتا دخترا یکیه،فقط مونده خرید وسایل و چیدنش اونم گذاشتم از ماه بعد شروع کنم
به نظرم هر کاری داری تا سنگین نشدی انجام بده ۳ ماه وسط خیلی خوبه حالا اگه نمیخوای بچینی هم همرو بخر که بیرون رفتن نداشته باشی
من خودم با اینکه نه وزنم زیاده نه شکمم بزرگه ولی بازم الان برام بیرون رفتن و کار کردن نسبت به هفته های پیش خیلی سخت شده
من هروقت سیسمونیش بیاد میچینم تا برم قشنگ اکسستوری های اتاقشم بگیرم
اتاق که نداره اما ساکش رو از ۲۵ هفته بستم
ماه آخر میشورم بعد میچینم
فکر کنم همون ماه اخر نزدیک زایمان میگن بچینین که خاک نگیره و کثیف نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.