۴ پاسخ

من رفتم مطب مثل حالت معاینه موندم دکتر فقط تا دهانه رحم رو پیدا کنه طول کشید یکم...والا سریع نخ رو در آورد...خب حس میکنی ولی وحشتناک نیست...ترس الکی داشتم...بعدم یکم خون چون جای نخ زخم شد ک سریع هم تا دو روز دیگه هیچی نبود

خواهرم کشیده بود دردش گرفته بود من هنوز نکشیدم

منم سرکلاژم گلم رفتم بکشم حالم یه جورایی داشت خراب میشددستگاهش وحشتناک بود دکترنامه دادبرم بیمارستان بابیهوشی۱۰دقیقه ای بکشه اتاق عمل

خودتو شل بگیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۵ ماهگی