۵ پاسخ

دستگاه گوارش نوزاد ها ناقص هست. هرکاری کنی این زور زدن ها هست تا یه مدتی، برای بعضی نوزاد ها تا چله بعضیا تا ۳ ماه هم ادامه داره.
تا میتونی آروغش رو حسابی بگیر بهتر میشه. دکتر هم به بچه من قطره پروبیبی پویا داده تا ۳ ماه گفت بدم تا یک ماهگی شبی ۳ قطره بعد یک ماهگی شبی ۵ قطره. گریپمیکسچر هم اوایل هر ۸ ساعت ۱ونیم سی سی میدادم ،بعد یک ماهگیش که خیلی پیچیدن هاش بهتر شد گفت هر وقت خودت حس کردی دل‌پیچه داره ۳ سی سی بده. گفت که هیچ ضرر و عوارضی نداره. گریپمیکسچر ایرانی حتما بگیر.

از رفلاکسه دختر من که خیلی زور می نه یه صداهایی در میاره

همه بچه ها معمولا زور میزنن

احتمالا کولیک

بچه من اینطوریه رفلاکس داره

سوال های مرتبط