۱۰ پاسخ

عزیزم من زایمانم طبیعی بود ب هیچکسس هیچوقت زایمان طبیعی رو پیشنهاد نمیکنم خیلی وحشیانه و وحشتناکه اصلا دردش قابل توصیف نیست هیچوقت طبیعی. رو انوخاب نکن اگر میتونی

من سزارین بودم خیلی خوبه وقتتو میدونی آماده میشی میری با برنامه ریزی بعد حین عمل هیچ دردی نداری فقط بعد بی حسی درد شروع میشه که اونم با شیاف اینا قابل تحمله فقط تا میتونی راه برو همین سوند هم کمی درد داره

سزارین
با اینکه همه گفتن برو طبیعی
خوشحالم که به نظرشون اهمیت ندادم😀

صد درصد سزارین خوبه...اگه خوب نبود خود متخصص زنان زایمان خودشونو سزارین نمیکردن والا من چندتا دکتر میشناسم خودشونم سزارین زایمان کردن

والا من سزارین بودم بینهایت راضی بودم هزار بارم برگردم ب عقب بازم انتخابم سزارینه اصلا نه سختی داشت نه دردی اگرم بود با مسکن کاملا رفع میشد

برخلاف همه‌ من از طبیعی خییییییلی راضی بودم ، آخرین سزارین جاریم بود ک میگف اگ فک میکردم انقدر درد داره حداقل به طبیعی فکر میکردم

طبیعی

عزیزم من زایمان اولم طبیعی بود خیلی درد کشیدم ولی نشد سزاریین شدم سزارین خوبه به نظرم

من هم سزارین اوردم هم طبیعی ولی قطعا سزارین بهتره حداقل دردش قابل تحمله ولی طبیعی دردش خییییلی بدتر ازون چیزیه که بتونی فک کنی

تجربه هردورو دارم، برای من سزارین بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی