من دو سه روز شدید داشتم رفتم دکتر گفت نوعی انقباضه ان اس تی نوشت ک داخلش بود
گفت کامل چند روز استراحت کنم سرپا نایستمو فعالیتی نداشته باشم
نه من ندارم تا الان
اره منم دارم این دردارو
بعضی وقتا آره عزیزم
ولی من رفتم دکتر بهم شیاف داد..گفت یکم انقباض داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.