۴ پاسخ

من دو سه روز شدید داشتم رفتم دکتر گفت نوعی انقباضه ان اس تی نوشت ک داخلش بود
گفت کامل چند روز استراحت کنم سرپا نایستمو فعالیتی نداشته باشم

نه من ندارم تا الان

اره منم دارم این دردارو

بعضی وقتا آره عزیزم
ولی من رفتم دکتر بهم شیاف داد..گفت یکم انقباض داری

سوال های مرتبط