خانوما کمک



#پوشک
#شیرخشک
#شب ادراری
#کودک

تصویر
۲ پاسخ

الان خیلی زود نیست ؟
من دخترم سه سال و‌هفت ماهش بود گرفتم

باید یه مدت جایی نرید تا بچه یاد بگیره
البته فکر کنم الان زود باشه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی