پوشک فرزند پروری شیرخشک
زایمان کودک

تصویر
۱۰ پاسخ

اشتباه کردی گفتی اصلا

رفت و امد دوست نداره دیگه
شما هم گفتی تموم شد رفت دیگه هقچ وفت نگو
هر کی هم گفت بگو خاتمض رفت و امد با خانواده شوهر و دوست نداره

الآنم اصلا جوابش نده مهمونی رو بگیر و بیخیال شو

یکبار گفتی اومد خوش آمد نیومدم بسلامت زیاد مهم نباشه برات هرکسی میخواد باشه
بیخیال حوصله داری

ببخشیدا ولی
ک و ن لقش
چقدر واست مهمه!!!!

سلام عزیزم منم نزدیک گرگانم و تو شهرتون غریبم، البته همسرم گرگانیه ولی فامیلای شوهرم باهام سردن کلا اهل رفت و آمد نیستن و من با دوقلو تو شهر غریب خیلی بهم سخت میگذره، دوست دارم ی دوست خوب و صمیمی داشته باشم اگر دوست داشتی با هم بیشتر آشنا بشیم، ۰۹۳۸۰۶۶۴۴۵۴ روبیکا و ایتا دارم اسمم عاطفه هست

بهتر که نیاد، همینا رو به مادر شوهرت هم توضیح بده.

براش بنویس مادرشوهرم گفتند که به شماهم بگم بیاید...الان که شرایط اومدن ندارید عیبی نداره ...وظیفه من بود که دعوت کنم

دیگه دعوتش نکن

دیگه به هیچ عنوان نه بهش زنگ بزن نه پیام بده نه هم بزار بیاد خونت

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی