یه سوال کیوی رو بپزی دیگه حساسیت زا نیست؟
میپزی با نمک ،از صافی رد میکنی پهن میکنی روی سینی چرب شده
برای تعادل مزه میتونی یه کوچولو نبات بندازی ولی حتما مزه کن ببین نیاز داره یا نه یه وقت میبینی خود کیوی شیرینه
بزار بپزه از صافی ردش کن تا به دست بشه اگه دوست داری ترش و شور باشه نمکشو بیشتر بزن اگه نه خیلی کم بزن بزار تو سینی جلوی افتاب
ب همین راحتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.