حبوبات رو از شب قبل خیس کن،عدس دوبرابر بقیه باشه
سبزیتم کمی درشت خورد کن
حبوبات رو بذار بپزه وقتی پخت اگه ابش خیلی کم شده اب اضاف کن بعد سبزی و عدس رو باهم بریز بپزه ،اگه خواستی لعاب دار باشه کمی ارد واب رو جدا باهم قاطی کن قبل از رشته بریز تو اش(صافی زیرش بگیر)
سبزی که پخت رشته اضافه کن یه ربع با شعله متوسط بپزه بعد خاموش کن تا نیم ساعت درشو باز نکن که جا بیوفته
اگه میخوای خوشرنگ باشه تو نعنایی که میریزی توش زردچوبه کمی زیاد بریز
راستی از همه مواد تزئینت بجز کشک توش بریز حتما
کشکم بعضیا میریزن سلیقه ایه
نخود و لوبیا چیتی و از قبل خیس کن
بعد بزار بجوشه یه قل ک خورد آبکش کن بعد تو قابلمه آب پر کن نخود و لوبیارو بریز ادویه بریز یکمی روغن و پیاز خام یا سرخ شده بریز بزار بپزه
بعد یک ساعت عدس هم یبار بجوشون آبکش کن اضافه کن به آش بعد ک همشون پخت نیم ساعت آخر سبزی و بریز و پنج دقیقه آخر هم رشته آش و بریز اگه لعاب نداشت یک الی دو قاشق آرد و با آب سرد قاطی کن بریز تو آش لعاب میده
فقط هرجور درست میکنی یه شگردی ک داره اینه سرکه و شیره انگور قاطی کنی اخرسر بریزی هم بزنی مزه بهشت میده
نخود لوبیا عدس رو جدا جدا بپز البته بهتره نخود رو از قبل خیس کنی ،بعد که پخت آب بذار جوش اومد سبزی بریز بعد که سبزیت پخت حبوبات و با پیازداغ و یه ساعت آخر هم کافیه رشته بریزی نمکش هم آخرش بریز که رشته و کشک شور نکنه اگه کشک هم قاطیش دوس داری بریز جوش بخوره تمام
حال ندارم بگم 😞
پیاز داغ فراوون درست کن
زردچوبه بزن
فلفل بزن
آب بریز وقتی آب جوش اومد سبزی آش بریز..
حبوبات نخود و لوبیا و عدس جدا بپز..اضافه کن به آب و سبزی ها..
وقتی خوب پختن رشته خرد کن بریز داخلش..صبر کن خوب جا بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.