زور زدنی یه دسشویی نشستنی ترشح زیاد شیری رنگ میاد طبیعیه

۹ پاسخ

ترشح مشکلی نداره اما زور زدن مشکل داره.
مواد غذایی ملین بخور که نخوای زور بزنی.خودش میاد

عزیزم زور نزن اصلا تو دستشویی ایرانی هم‌اصلاااا حالا یبار دوبار مشکلی نداره دائم باشه ضرر داره یبوستتو درمان کن به دکتر بگو دارو بده خودتم مسهل بخور

اصلا میری دستشویی ناخودآگاه زور میاد ب ادم برای منم میاد ی وقتایی گمونم طبیعیه

برای من زور نزده میاد🤣

برا منم میاد

زور نباید بزنی خوب نیست

اینو نمیدونم ولی میگن دسشویی نباید زور زد خوب نیست برای بچه

برا منم گاهی اوقات میاد

نباید زور بزنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامیارپارساآیسا مامان سامیارپارساآیسا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوی آسمانی💔 مامان دوقلوی آسمانی💔 هفته بیست‌وچهارم بارداری