ترشح مشکلی نداره اما زور زدن مشکل داره.
مواد غذایی ملین بخور که نخوای زور بزنی.خودش میاد
عزیزم زور نزن اصلا تو دستشویی ایرانی هماصلاااا حالا یبار دوبار مشکلی نداره دائم باشه ضرر داره یبوستتو درمان کن به دکتر بگو دارو بده خودتم مسهل بخور
اصلا میری دستشویی ناخودآگاه زور میاد ب ادم برای منم میاد ی وقتایی گمونم طبیعیه
برای من زور نزده میاد🤣
برا منم میاد
زور نباید بزنی خوب نیست
اینو نمیدونم ولی میگن دسشویی نباید زور زد خوب نیست برای بچه
برا منم گاهی اوقات میاد
نباید زور بزنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.