فرزند پروری
حودک
بغرمایین ناهار

تصویر
۷ پاسخ

مامان مهیا کلم یه بار تایپک گذاشتی شکمتو چه جوری اب کنی
گلم بنظرم خیلی غذایه چرب چیلی میخوری البته نوش جونت
اما خواستم بگم بنظرم حداقل روغنشو کمتر برن و خوراکتو کمتر کن چون شکم هرچی چاق تر بشه سخت تر اب میشه😅💋🤍

اووف به به عاشقشم
نوش جان

به به نوش جان بهترین غذا

نوشجون با سبزی خیلی میچسبه😋😍

غذای مورد علاقه همسرم و من ، ولی سرخ کردنی زیاد نمیپزم

نوش جان

بادمجون گوجه؟

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی