۶ پاسخ

اوج گرماست ازین زیر دکمه ها و رامپر بیشتر بگیر چون واسه پیراهن گرمه

بیشتر زیر دکمه آستین کوتاه بخر با شلوار ،

اصلا سایز صفر زیاد نگیر نهایت دو دس
بیشتر زیر دکمه نیازت میشه زیر دکمه زیاد بگیر
و اینکه دور پیچ و اینا نازک بگیر چون مرداد گرمه
پسر منم اول مرداد دنیا اومد فروشنده گفت مرداد خنک میشه و شهریور میاد و هوا سرد میشه دور پیچ گرم برداشتم
انقدررر گرم بود تو بیمارستان که با اینکه خیلی خوشگل بود و گرون بچه توش عرق میکرد
دوباره مجبور شدم نازک بخرم
بیشتر شماره ۱ و ۳ نیازت میشه

من دختر بزرگم مردادی بود الان نزدیک سه سالشه
دختر کوچک ترم هم مردادی میشه
برای اولی بادی استین دار خیلی سبک گرفتم اچ اند ام و کیابی نخ و پنبه ی نازک
با شلوار جوراب دار
یه موقع کولرم روشن میکردیم
زیرش رکابی نخی سبک روشم بادی استین بلند پتو نازک گاهی روش پارچه خشک کن میکشیدم خیلی اخه گرم میشه زیاد بپوشونی زردی میگیره بچه

۵تیکه بخر بهتره همچی داره

سایزصفر برای بیمارستانش یه دست سرهمی بخر یه دستم خونگی
سایز یک دوسه دست خونگی بخر با دوتا سرهمی
سایز دوام همینطور

سوال های مرتبط