شایدم سردی کرده تفش میره...چیزای سرد نخور بهش شیر میدی اونم سردیش میشه
شاید گلوش درد میکنه آخه دخترم نمیتونست شیر و قورت بده بردم دکتر گفت گلو درد داره
وقتی شیر میخوره تا بیست دقیقه عمودی رو شونت نگهش دار
شیرهم نمیخوره
به شکم درازش کن خیلی خوبه
اینکه نمیتونه اب دهنشو قورت بده یا گلوش درد میکنه یا گوش درد داره،کاری ب رفلاکس نداره ک گلم
چرا
برفک دارهــــــ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.