۵ پاسخ

من با شیرپرچرب و خرما درست میکنم.

من با شیر ماجان درست میکنم

پرچرب بده
برنجت که کامل پخت و ابش کشیده شد شیر اضافه کن یه دیقه بجوشه

من امروزی با ارد برنج و شیر گاو درست کردم براش توش نبات و موز هم ریختم
شیر برنج هم دادم بهش گاهی اوقات اما کم‌
و توش نبات میریزم ک گرم باشه

من تا حالا ندادم ولی میخوام درست کنم براش
باید شیر پاستوریزه پرچرب باشه
و اینکه جوشونده بشه

سوال های مرتبط