بچه ها این چادر بازیا خوبه بگیرم یابه دردنمیخوره

۷ پاسخ

دختر من داره میره داخلش بازی میکنه

تصویر

واسه الانش فکر کنم زود باشه ولی بزرگتر بشن دوست دارن برن بشینن داخلش واسه خاله بازی

دختر من اصن توش نمیمونه😣 هی میارم کلی اتاقو میگیره باز جمع میکنم

آره خوبه دخترم همیشه توش بازی میکنه

یکم بازی کرد دیگه نکرد جمع کردم یکم بزرگتر شد دوباره بذارم

برای پیکنیک خیلی خوبه
شوهرمن رادین ۴ ماهش بود رفته بود بیرون از ذوقش براش خریده بود😂

ت

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دونه برف مامان دونه برف ۱ سالگی