۱۳ پاسخ

گوشت و بستنی عالیه. من جفت بچه هام ۳۷۰۰ بدنیا اومدن

بستنی و مغزیجات و کله پاچه و ابگوشت و حلیم اینا بخور ، تا میتونی اگ مشکل قند نداری بستنی بخور

من خیلی مراعات میکردم چاق نشم توی بارداری ولی مغزپسته وبادوم زیادمیخوردم ماشالابااینکه شکم زیاد نداشتم بچم وزنش خوب بودقدشم بلندبودتامیتونی مغزیجات بخورولی گردوزردی میاره کم بخور

پودر لیدی میل عاااالیه ....من ی قوطیش رو فقط خوردم وزن گیری فقط رفته بود برا پسرم خودم اضاف نکردم

نون سنگک و خامه

فرنی خیلیییی تاثیر داره انقد خوبه ک از همه چی بهتره

کباب چنجه و مغزیجات به خصوص بادام درختی ،حبوبات

پودر لیدی میل بگیر روزی دوبار هربار ق خودش با لیوان شیرقاطی کن بخور
بادوم درختی عالیه
آبگوشت
آجیل پسته و فندق بادام هندی
استراحت بکن
شیرموز و چیزای تقویتی زیادبخور

من با فقط با تغذیه وزن تولد پسرم خیلی بالا بود تخم مرغ بادام گردو حلیم شیرموز خیلی زیاد خوردم

مولتی ویتامین ظهر بخور حتما
نون سنگک بربری غذاهای گوشتی و مرغ

بستنی مغزیجات بخور

تا میتونی هفتهدهای اخر کباب کوبیده ماکارونی ابگوشت و بستنی زیاد بخور مخصوصا کباب بستنی با دکترتم مشورت کن لیدی میل برات بنویسه

حلیم
ابگوشت
مغزیجات
بستنی

سوال های مرتبط