۲۰ پاسخ

از بعد عید قیمتا دوبرابر شده

آزاد 3600 با سونو واژینال و ویزیت

۲۷ اسفند رفتم ۲ تومن شد

من سونو شد ۵۱۴۰
ازمایشش ۱۷۵۰

1300شد هزینش

انتی من با آزمایش شد ۵۴۰۰

من قبل از عید رفتم ۲ تومن شد

من ۲۸۰۰دادم

من ی جای عالی رفتم قبل عید ۱۶۰۰

من دونه ای ۱۷۰۰

من ۵۷۰۰ شد انتی

دستگاه های قدیمی ارزون ترن،انتی منم ۳۱۰۰شد ازاد

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

واسه من ۳ تومن شد

من ۲۶۰۰ بود

خب دستگاهاشون قدیمیه شاید، بیمه سلامت ایرانیان بکن ۳۰ درصد کم میشه

من ان تی ۵۱۴۰ شد

اونجایی که میگه ۳ دستگاه خوبی داره به نظرم ان تی و انومالی رو باید رفت جاهای خیلی خوب من کلا با ازمایش که وقت رزرو کردم ۴۵۰۰ شد ان تی

من اسفند ماه رفتم شد ۱۵۰۰خواهرشوهرم ۱۱فروردین رفت شد ۳تومن

من 1800شد با بیمه تامین سونوگرافی پارس

سوال های مرتبط

مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری