۳ پاسخ

کلا تلخه اگ میتونی خارجیش را بگیر اون طعم بادام تلخ میده باز یکم از ایرانی بهتره و جواب هیش سریعتره

با یچیز شیرین قاطیش کن. مث به لیمو

تلخ هستن

سوال های مرتبط