خانما نی نی من خیلی تکون میخوره توشکمم عادیه ؟؟؟

۵ پاسخ

منم خیلی تکون میخوره 🫠

اره عزیزم برای همین خیلی تکون میخوره

اره تو هفته های شما خیلی تکون میخوره بعد کم میشخ

آره عزیزم ماله منم همین مخصوصا نشستم یا دراز میکشم

برا منم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی