۴ پاسخ

من دختر خالم ۳ ماه پیش زایمان کرد راضی بود نه ماماهمراه داشت نه دکتر میگف خوب بودن خوش برخورد بودن رسیدگیشونم خوب بوده

بله خوبه

من یکی از آشناهامون یکسال پیش اونجا زایمان کرد خیلی خیلی ناراضی بود

منم احتمالا برم اونجا سوالت پاک نکن نظر بدن بقیه بیام بخونم

سوال های مرتبط