۴ پاسخ

بیمه ات چیه؟من دندونمو تو کلینیک راز جراحی کردم

من با بیمه تامین اجتماعی رفتم درمانگاه ازادگان دندون عقل کشیدم رایگان بود
دندون هم پر کردم رایگان بود
نوبت گیریشم هر روز ۷ عصر اینترنتی هست و با کد دستوری

بیمارستان شیراز.بیمارستان آزادگان.بیمارستان حافظ با بیمه تأمین اجتماعی رایگان میکشه

کلینیک ابن سینا، خیابان خلیلی، با اکثر بیمه تکمیلیها قرارداد دارن. اونجا هم که رفتی فقط با دکتر فال اسیری انجام بده. بهترین دکتر اونجاست. اگرم قیمت برات مهم نیست برو مطبش توی ساختمان پالادیوم، رو‌به‌رو پارک خلدبرین

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی