بچه ها صندلی ماشین چی خوبه پیشنهاد بدید؟

۴ پاسخ

من سر دختر اولم که اولش کریر کالسکه رو میذاشتم برا ماشین بعدم بزرگ شد برند دلیجان ایرانی خریدم هنوزم که ۶ سالش میشینه روش یه موقع هایی

مکسی کوزی دارم عالیه

پسر من کیکابو داشت از بدو تولد قابل استفاده اس،روکش کامل جدا میشه و قابل شستشو هست، راستی کاملا سالم و بدون آسیب و تصادف هست و میفروشمش فکر کنم دو بازار الان قیمتش خیلی زیادتر از چیزی باشه که من مد نظرمه

من فیکشن دارم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی