میان وعده گل دخترا

تصویر
۹ پاسخ

نوش جونشون باشه😋😋

چقدر قشنگ نوووش جونشون

نوش جونشون ❤️

عزیزم درخواستم قبول کن

نوش جونشون😍

خلاصه خداحفظشون کنه سخته ولی میگذره و شیرینه
نوشجونشون

چقدر داشتن دوقلو دختر خیلی قشنگه منم خیلی دوست داشتم خودمم دوقلو هستم با هم خیلی شبیه هستیم بزرگ کردن سخته ولی قشنگه شیرینه و برا من که تو شهر غریبم و از مامانم یکم دوره سخت تر من بعد زایمان پناه فهمیدم یه جفت فرعی داشتم اضافه بوده یعنی امکانش بوده یه جفت پوچ بوده یا دوقلو بودن دیگه قسمت بوده برا همینم داشتنش شاکرم 🥺❤️

اوخودووو 💋نوش جان

چ خوشمزه و خوش سلیقه نوش جونشون😍😍

سوال های مرتبط

مامان دلارا🧚‍♀️💕 مامان دلارا🧚‍♀️💕 ۲ سالگی
مامان زندگی🌱 مامان زندگی🌱 ۲ سالگی
مامان زندگی🌱 مامان زندگی🌱 ۲ سالگی
مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان آقامهراد مامان آقامهراد ۲ سالگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی