۵ پاسخ

ازمایش گلوکز بنویسه واست

من هفته ۲۴ سونو رشد دادم همم ازمایش گلوکز دادم

من ۲۳ هتفه رفتم ک برام هم داروهام ک تموم شده بود نوشت هم ازمایش گلوکز و ادرار

ازمایش قند باید بدی تو این هفته ولی سونو فکر نمیکنم داشته باشی تا هفته ۲۹ تا ۳۰ که سونوی رشد میشه

برای نوشتن آزمایش گلوکز و ایناس

سوال های مرتبط