ازمایش گلوکز بنویسه واست
من هفته ۲۴ سونو رشد دادم همم ازمایش گلوکز دادم
من ۲۳ هتفه رفتم ک برام هم داروهام ک تموم شده بود نوشت هم ازمایش گلوکز و ادرار
ازمایش قند باید بدی تو این هفته ولی سونو فکر نمیکنم داشته باشی تا هفته ۲۹ تا ۳۰ که سونوی رشد میشه
برای نوشتن آزمایش گلوکز و ایناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.