۷ پاسخ

من خواهر ندارم اما خدا بهم دوتا دختر داده ‌سومی فعلا معلوم نیس اما برام دعاکنید پسرباشه این یکی

دقیقا منم خواهر ندارم و خدا هم دو تا پسر بهم داده ، همش میگم بدون همدم چیکار کنم بعدا … همیشه از نداشتن خواهر رنج بردم و امیدم این بود که دختر دار میشم هر دو بارم طبق پروتکل برای دختر داشتن اقدام کردم ولی نشد

خداروشکر که خدا بهت دوتا بچه صحیح و سالم داده انشالله بعدیشو دختر بهت بده عزیزم
من خودم نه خواهر داشتم نه خاله مامانمم همینجور واسه همین همیشه تنها بود اما الان شدیم همدم هم دیگه هر جا بریم با همیم خداروشکر خدا هم لایق دختر دار شدن دونستم و یه دسته گل تو راهی دارم اما چی بگم که بعضیا شعور ندارن و میگن چرا بچت پسر نشد 😑

خودم خواهر ندارم ولی خدا بهم دوتا گل دختر داد😌🥰

انشالله خدا ب دلت نگاه بندازه مامان مهربون

من ن خواهر دارم ن برادر الانم نينيم پسره اينم دوسش دارم ولى خيلى دوس دارم كه هروقت دومى رو اوردم دختر باشه

سنی نداری انشالله سومی چهارمین دختر باشن

سوال های مرتبط