خانووما برای کم شدن خونریزی تو پریودی چی خوبه بخوریم؟؟؟

۴ پاسخ

چراکم بشه هرچه خون کثیف ازبدنت خارج بشه خوبه که

عرق بومادران عالیه من خونریزیم زیاده روز سوم میخورم کم میشه

کپسول مفنامیک اسیدبرای آخراش میتونی بخوری لکه بینی اگه داری بندمیاره

مفنامیک اسید

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی
مامان زندگیم🥰 مامان زندگیم🥰 ۱۱ ماهگی