مکسی کوزی عالیه
کیدیلو یه ماه پیش ۱۱خریدم
کیکابو مدل اودین تابستون ۱۸ خریدم
بیبی استار(روش زده ریچ کیدز)
8200 نسبت به قیمت عالیه
من ماینر خریدم سرویسش رو پارسال ۳۹خیلی راضیم
با سیت چرخان
من از این مدل خریدم و بشدت راضییم ، هم مسافرتیه راحت جمع میشه ، هم دو طرفس و رو به مادر داره ، صندلی ماشین و کریرش هم میخوره بهش و میتونی اونارو هم جایگزین کنی ، یدونه ساک دستی ست هم داره . اشتباه نکنم اگه پارسال ۲۸ تومن خریدم
من کیدیلو مدل بی۲ رو خریدم ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومن همین یکی دو هفته پیش
فور سیزن خریدم دسته دو جهته پارسال ۱۸ خریدم
بیبی لند عالیع اینی که داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.