۲ پاسخ

با مای بی بی و نمیدونم. من سایز ۱ و ۲ رو تا الان استفاده کردم نسبت به هانیز یه هوا کوچیک تر بود.
تازه سایز ۳ رو شروع کردم. فعلا بزرگه برای پسرم. فقط شبا براش میبندم

کیلوشو نزده روش مگه؟

سوال های مرتبط

مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی