کسی بیمارستان عدل زایمان داشته ؟
خوبه ؟

۴ پاسخ

من زایمانم اونجا بود سزارین شدم الان ۶ ماه میشه که گذشته ولی من هنوز یاد اون روزا میفتم اشک میریزم
بیمارستان گشنه و پولکی پسر من رو یکهفته بستری کردن من نتونستم طعم اولین شیر و اولین آغوش رو بچشم یک راست رفت تو بغل پرستار ان آی سیو
من اتاق vip بودم اتاقاش فقط قشنگه ولی کادر پرستاری افتضاح من ۴ بعداز ظهر زایمان کردم ساعت ۱۲ شب گرسنه بودم گفتن غذا نداریم رفتن غذای شخصی پرسنل رو آوردن من نخوردم
فرداش بهم میگن باید شکمت کار کنه تا مرخص بشی میگم وقتی معدم خالیه چجوری کار کنه؟؟
بعد زایمان دست میزارن رو نقطه ضعفت که بچته
میخوان به هر طریقی برچسب بزنن به بچت که بستری بشه با مبلغ شبی ۴۰ میلیون
خواهشا تحقیق کن خودت هم
اون تایم ما چندتا مامان با اشک برگشتیم بدون بچه خونه و من با حال داغون هرشب تو بیمارستان بودم

من دوستم برج ۶ زایمان کرد اونجا خیلی راضی بود خودمم احتمالا برم اونجا

دکترت کی هست؟

من زایمان کردم اونجا خوبه فقط هواست باشه خیلی پولکی هستن بچه منو بخاطر پول ۴شب ان آی سیو بستری کردن آخر هم با دعوا بچه مو ازشون گرفتیم
هواست باشه اگه روی بچتم ایراد گذاشتن بگو میبرم خونه فوقش یه دکتر دیگه ببر بچه تو نشون بده

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری