روز اول سرد بعدش گرم سرد برای تورم و کبودی وبی حس کردنشه من دخترم همکاری نمیکنه منم نمیذارم گرم حوله داغ میکنم میبندم شلوارپاش میکنم دگ عملا نمیتونه کاری کنه
منم هیچ وقت سرد نمیزارم چون بیشتر اذیت میشه یه راست گرم میزارم اصلا بچه خیلی راحته
سرد .
بهداشت میگه روز اول سرد بعدش گرم ولی من از همون اول گرم کذاشتم ولی مرتب بزار تا سفت نشه و زود دردش بیفته اگر نمبزاره موقع خواب بزار چندبار
تا غروب سرد از شب گرم بزار
من هیچوقت کمپرس سرد نمیزارم. سرد برای کبودیه. همیشه گرم میزارم تا واکسن زود پخش بشه. هیچوقتم کبود نشده و دردش زود تموم شده. حمومم ک عالیه البته تا قبل از اینکه تب کنه . حموم آب گرم خیلی خوبه
روز اول سرد روز دوم گرم
روز اول سرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.