منفیه تبخیره
برا منم همینجوریه ولی تو گهواره اکثرا اینو میگن خط تبخیره🤷
آره داره
اره داره صبح هم تکرار کن
منفیه
مال منم سه تا تست زدم هر سه تاشون اینجوری بود نگران نباش انشالله مال توهم مثبته
دل خوش نکن تاپیک هامو ببین لعنت به هاله💔😐
خیلی کمه
حاله داره گلم
اره هاله داره
هاله داره
مثل اینکه منفیه
اره عزیزم مبارکت باشه 😊🌹
اره داره😍
فردا صبح ناشتا بزن دوباره پررنگ تر میشه
هاله داره
هاله قشنگ مشخصه عزیزم
آره عزیزم مثبته چند روز تاخیر داری
بنظر میاد خط تبخیره
آره ولی دل نبند بهش بزار پرنگ بشه بعدا
اره داره
آره عزیزم من میبینم
ی کم مشخصه عزیزم
اره عزیزم مبارکه
خیر منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.