۲ پاسخ

منم همین حس و دارم چند روزه کار داشتم مجبور بودم گوشی زیاد گرفته و زیاد خورد و خوراکش سالم نبوده عذاب وجدان دارم

منم دقیقا همینم و همش فرار میکنم از خونه بیشتر وقتا از خودم متنفر میشم

سوال های مرتبط