ما بریم پیاده روی🤚🏼😂

تصویر
۵ پاسخ

اینجا که یخ میزنی شب بری بیرون

میشه بگی چجوزی میشینه گریه نمیکنه؟ شیر نمیخواد؟ من شیر سینه میدم اخه

اونجا هوا گرم و خوبه ک میتونی ببریش حتما
اینجا نمیشه هنوز شب بچه رو ببری بیرون

خوش بگذره قشنگم

گوگولی

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا هفته بیستم بارداری
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دلوین و ویهان✨ مامان دلوین و ویهان✨ ۶ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان ویهان جون مامان ویهان جون ۱۱ ماهگی
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی