من ۵ روز بعدش زدم درجا مثبت شد
ینی دوم باید میشدم هفتم زدم
۵ روز بعد از اولین روز تاخیرم
من بعد ۵ روز گذاشتم
خیلیا اصلا قبل موعد تست میدن و نشون میده
خیلیا هم بعد از تاخییر
اما اگه سابقه تاخییر نداری و الان عقب انداختی من میگم تست بزن و خیال خودت راحت کن
ایشالله اونی ک میخای بشه ⚘🥰
تقریبا چهار پنج روز باید بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.