۶ پاسخ

من ۵ روز بعدش زدم درجا مثبت شد

ینی دوم باید میشدم هفتم زدم

۵ روز بعد از اولین روز تاخیرم

من بعد ۵ روز گذاشتم

خیلیا اصلا قبل موعد تست میدن و نشون میده
خیلیا هم بعد از تاخییر
اما اگه سابقه تاخییر نداری و الان عقب انداختی من میگم تست بزن و خیال خودت راحت کن
ایشالله اونی ک میخای بشه ⚘🥰

تقریبا چهار پنج روز باید بگذره

سوال های مرتبط