۴ پاسخ

تا ۶ ماه

6ماهگی عزیزم

فکر کنم تا ۶ ماه بعدش باید شیرخشک دو بخوره

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی