برای انحراف دکتر بردید؟! تشخیص تنبلی ندادن؟!
من یکی از دخترهام در حالت عادی خوبه و مشکلی نداره مثل همه هست فقط گاهی خیلی کم چشمش رو لوچ می کنه بردم دکتر میگه احتمالا تنبلی داره و باید عینک بزنه تا اصلاح بشه ولی باز گفت ۶ ماه دیگه بیا
میشه شما بگید وضعیت بچه تون چطوره؟! من خیلی ناراحتم
سه چهار سالگی برای برادرزاده خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.