مامانا انحراف کم چشم بچه تا چه زمانی درست میشه ...؟؟؟

۲ پاسخ

برای انحراف دکتر بردید؟! تشخیص تنبلی ندادن؟!
من یکی از دخترهام در حالت عادی خوبه و مشکلی نداره مثل همه هست فقط گاهی خیلی کم چشمش رو لوچ می کنه بردم دکتر میگه احتمالا تنبلی داره و باید عینک بزنه تا اصلاح بشه ولی باز گفت ۶ ماه دیگه بیا
میشه شما بگید وضعیت بچه تون چطوره؟! من خیلی ناراحتم

سه چهار سالگی برای برادرزاده خوب شد

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی