۱۶ پاسخ

ایرانی بود ارزونتر بود 600 ولی خوشم نیومد خارجیشو گرفتم منم 1/400

ژله ای ۱/۲۰۰ قیمت کردم جمعه

منم 900خریدم تو اسفند ماه

من ۷۵۰خریدم تو بهمن ماه

من پنجم همین ماه خریدم ۸۵۰ عزیزم

من یه هفته پیش خریدم۱۲۰۰دو لا هستش

من هفته ی پیش خریدم خارجیه جنس خوب ۹۸۰

ن گرونه همه چی

من ۸۰۰و خورده گرفتم

من سه ماه قبل عید ۸۰۰ اینا خریدم

۷۰۰ تمن

میشه هکس پتو رو بزاری ؟

دقیق من همین مارک خریدم نمیدونم 800 خورده ای بوده فکنم

نه منم همینو خریدم همین قیمت گفت ایرانی نیست جنسش عالیه

چه شکلیه

چرا اینهمه گرووووووون

سوال های مرتبط