ایرانی بود ارزونتر بود 600 ولی خوشم نیومد خارجیشو گرفتم منم 1/400
ژله ای ۱/۲۰۰ قیمت کردم جمعه
منم 900خریدم تو اسفند ماه
من ۷۵۰خریدم تو بهمن ماه
من پنجم همین ماه خریدم ۸۵۰ عزیزم
من یه هفته پیش خریدم۱۲۰۰دو لا هستش
من هفته ی پیش خریدم خارجیه جنس خوب ۹۸۰
ن گرونه همه چی
من ۸۰۰و خورده گرفتم
من سه ماه قبل عید ۸۰۰ اینا خریدم
۷۰۰ تمن
میشه هکس پتو رو بزاری ؟
دقیق من همین مارک خریدم نمیدونم 800 خورده ای بوده فکنم
نه منم همینو خریدم همین قیمت گفت ایرانی نیست جنسش عالیه
چه شکلیه
چرا اینهمه گرووووووون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.