برای بغل کردن نوزاد تو یک ماه اول خوبه، خصوصا وقتی میخوای بدی دست کسی تو این بده که هی به کمر بچه فشار نیاد
ببین کاربردی ترین چیزیه ک میتونسی بخری عصای دستمه اصن بدون اغوشی نمیتونم برش دارم یکی دیگم میخام بخرم
اصلا کارایی نداره
منم این مدلی گرفتم 350 بالشت فرم دهی نداشت تکی براش گرفتم 270
خیلی خوشگله
منم گرفتم ۵۰۰سه ماه پیش
خیلی عالیه من که برا دوتا بچه هام گرفتم استفاده شد انقد با خیال راحت بغل بقیه میدادمش حالا که خریدی حتماااا استفاده کن
من قبل بارداریم خریده بودم ۳۰۰ پارسال اینا بود🤣الان بدردم میخوره
فدات گلم ممنونم همچنین شما
منم خریدم
تقریبا ۲۵۰۰,شد
فایده ندارن زودی کوچیک میشه
قیمتش قبلا ۴۰۰ و خورده ای بوده خب الان گرونتر شده.اتفاقا خیلی خوشگله..من هر چی گشتم دخترونه پیدا نکردم.
توم مثل منی جوگیر میشی میخری بعد پشیمون میشی😂
گرون خریدی
این آغوشی نیس قنداق سوئیسی هستش. حالا چرا فکر میکنی انداختن
تکه من ۵,تیکه اینو گرفتم
۶۰۰ خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.