خانما شما از گوشی دارین راضین... پوشک شیر خشک

تصویر
۵ پاسخ

من a55 سامسونگ دارم اره خوبه

هواوی خیلی گوشیای خوبه میزنه من چندتایی داشتم همشون خوب بودن

من a52 دارم خیلی خوبه خداروشکر

راضی ک نیستم ولی خب چ میشه کرد گوشی ها گرون نمیتونم بخرم مجبورم سر کنم

من همیشه هواوی داشتم و راضی بودم

سوال های مرتبط