۱۴ پاسخ

قیمتش خیلی زیاده من همینو توعیدگرفتم ۷۰۰ با بارفیکس شد ۱۵۰۰

وااای عصای دست منه من تو سیسمونیم مامانم گرفت
از یک ماهگی میزاشتمش توش تخت میخوابید ولی چون حالت نشسته داشت یکم بنداشو شل و سفت کردیم ک صاف بشه

وای چقد گرون شده ۵ ماه پیش ۲ تومن بود🙃🙃🙃 من دارم استفاده نکردم ینی عین همین هدیه آوردن

عههه منم عین اینو دارم خریده بودم ۳/۵۰۰ چقدر گرون شده. پسر من یکم توش میشینه بیشتر میخواد همش بلند شه

منم ميخوام بگيرم ولي اگ با همين قيمت گرفتي ك خيلي گرووونه

عااااالیه
من از زمان پسرم دارمش
از زمان نوزادی ب دردم خورده تا الان

من دارم عالیه

پسرم از دوماهگی داخلشه
براش پایه گرفتم
هر جا برم میبرمش خیلی راحته
پتو‌گذاشتم اون گودی داخلشو گرفتم ک کمرش درد نگیره داخلش

خیلی خوبه پسرم توش میخوابه

یه مدت عصای دستم بود میخوابید داخلش الان کمتر میزارمش

پسر منم داره اصلا توش نمیشینه
تاحالا ک استفاده نشده

مامان نیکی میشه بگید چیکار کردین برا ریفلاکس نیکی🥲دیوونه شدم شیر نمیخوره

منم واسه پسرم گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم

منم گرفتم ولی واسه الانشون فایده نداره بزرگ تر بشن بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی