۴ پاسخ

من یک باردار هستم و خوردم 😅

بخور نوش جونت خیلیم خوبه سیب زمینی داره شیرت زیاد میشه

منکه همه چی میخورم
میگن الویه شیر رو زیاد میکنه ولی حالا اینکه نفخ داره یا نه نمیدونم🤔

بله چرا نتونی همممممممه چی بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان Panah💝 مامان Panah💝 ۳ ماهگی
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان روژان محمد سهیل مامان روژان محمد سهیل ۹ ماهگی
مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 ۱۶ ماهگی