۶ پاسخ

چرا بندازییییی؟؟؟؟ احتمالا دیر گرفته دوروز دیگه باز ازمایش بده

مبارک باشه...
بعد از ۴۸ساعت مجدد تکرار کن همون آزمایشگاه
این عدد باید ۲برابر بشه...

ن عزیزم دیر تخمک گذاری کردی
باز تکرار کن

بسلامتی بارداری چرا سقط اش کنی

نه عزیزم شاید لقاح دور گرفته صبر کن چند روز دیگه دوباره تکرارش کن‌

دکتر بهت چی گفت مال من بتام همیشه پایین بود

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی