۲ پاسخ

اره عزیزم‌بالاست تا بری دکتر هر روز شروع کن لوتروکسین ۱۰۰ ناشتا بخور و بعد از نیم ساعت تا یکساعت صبحانه بخور
)البته اگه بارداری زودتر شروع کن)

اگ اقدامم کنی بی فایدس واس بارداری باید تیروئید زیر ۳ باشه
واس منم اینقد بود با چن سری آزمایش الان نرمال شده ک روزی یدونه قرص لوتروکسین۱۰۰ میخورم بجز دوشنبه و جمعه ها

سوال های مرتبط

یا امام رضا یا امام رضا قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری