اره عزیزمبالاست تا بری دکتر هر روز شروع کن لوتروکسین ۱۰۰ ناشتا بخور و بعد از نیم ساعت تا یکساعت صبحانه بخور
)البته اگه بارداری زودتر شروع کن)
اگ اقدامم کنی بی فایدس واس بارداری باید تیروئید زیر ۳ باشه
واس منم اینقد بود با چن سری آزمایش الان نرمال شده ک روزی یدونه قرص لوتروکسین۱۰۰ میخورم بجز دوشنبه و جمعه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.