۱۱ پاسخ

من برای یکماه نمیخرم
برای دوهفته میخرم اغلب ،کیلوش رو تاحالا نپرسیدم😑
در حد ۲۰۰گرم ،۲۵۰گرم اوکیه برامون

من شوهرم از چهارراه مولوی کرفته هفته پیش ۲ میلیون ۶ دانه ۷۰/۳۰
خیلیم خوب بود

دیروز خریدم ۳ تومن😐😐

کیلویی یک وپونصد تا دو تومن خریدم

قهوه ۲۵ درصد گرون شده دو روزه گرون شده

سلام عزیزم وارداتیه و گرون میشه.ما گرفتیم سه تومن دون کلمبیا

من 300 گرم خریدم شد 1300
اصلا هاج و واج موندم🤯

قشنگم من ۱۰۰ گرم میخرم ۲۰۰ تومن گرون شده خیلی

کیلویی 2200گرفتم هفته پیش

من ۷۰/۳۰ میگیرم 500گرم تقریبا دوهفته می‌ره اگه هرروز بخورم درغیر این صورت یک ماه بسه برام

خیلی گرون خریدی

سوال های مرتبط