۱۳ پاسخ

روش نوشته دیگ ۵ سی سی! من یه قاشق مربا خوری میدادم الان یکم بیشترش کردم مولتی هم نمیدم روشو بخونی همه ویتامین هارو داره ولی دیدم که اینجا بعضی ها دکترشون مولتی ویتامینم تجویز کرده ولی من مقایسه کردم اکثر ویتامین هارو داشت دیگ فقط همینو میدم البته تموم بشه برمیگردم مولتی بدم زینک زیاد دادن هم خوب نیست یه شیشه میدم چند ماه استراحت میدم

برا چی میدی اینو عزیزم

دکتر دخترم میگه روزی ۲/۵ سی سی
میگه هم مولتی بدم هم لیکوزینک
ولی هرموقع دوتاشو میدم دخترم بی خواب میشه واسه همین یه روز مولتی میدم یه روز زینک

این برا چیه

دکتر گفت دو سی سی صبح دو سی سی هم شب بده من بعد صبحانه میدم

سه سی سی یه روز درمیون

۵ سیسی در روز

زینکو خیلی شنیدم واس چی خوبه؟

فقط زینکه مولتی ویتامین نیس

دکتر به من گفت پنج سیسی یا دوقاشق مربا خوری

دکتر روزی دو سیسی گف

یه قاشق مرباخوری

من ی روز در میون میدادم روزی ک اینو میدادم مولتی نمیدادم روزی پنج سیسی میدادم رو خودش نوشته یه دوره دادم فقط

سوال های مرتبط