کم خونی جزئی دارین
قندناشتا باید زیر ۹۳ باشه که برای شا۸۴
یک ساعت بعد مصرف گلوکز تا ۱۸۱خوبه که برای شما ۱۱۸ بعد دوساعت هم نرمال تا ۱۵۴ که برای شما ۷۳هست ،شاید مرز افت قند باشه یا شاید هم از نظر دکترتون اوکی باشع
تیکه پایین سمت راست رو نزاشتی
عفونت چی دارم یا نه
اره عزیزم قندت خوبه مشکلی نداری فقط در حد خیلی جزئی کم خونی داری ک تو خانم ها طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.