۷ پاسخ

قطره هم دارن

قد ورن
قرص مگادوز آ

قد وزن میگیرن و یه قطره بهشون میدن

ببر الانم دیر نیست
قد و وزن میگیرن ثبت میشه تو سیستم و نمودار رشدشون

باید ببریم؟ منم نبردم

مگه باید ببریم؟؟؟من بعد از تولد دوسالگی دیگه نبردم

قد وزن این چیزاست

سوال های مرتبط