تجربمو نوشتم بخون
منم ۱۸ فروردین از شیر گرفتم ...صبح ک بیدار شدیم چسب برق زدم سر سینه و هی میومد نشونش میدادم و آخ و واخ میکردم .دیکه هم رفت نیومد
سینتم ورم میکنه درد میگیره شب سوم تو خواب هر دوتا سینتو بده بخوره دیگه نده
دیگه دردش میره
عزیزم من تجربه خودمو میگم من اومدم کم کم بگیرم پسرم اذیت نشه ولی بدترررر وابسته شد همش باید سرشو گرم میکردم کلافه میشد
مامانم گفت یهو بگیر
زردچوبه مالیدم گفتم اوف شده حتییی ۱ بارم نیومد دیگه برای شیر
فقط موقع خوابیدن گریه کرد ۳ روزی چون نمیتونست بخوابه همش زیر سینه میخوابید
بعد یه هفته اکی شد دیگه خداروشکر
منم لایک. کنید ببینم جواب هارا مشکل منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.