۵ پاسخ

من بیشتر از جنگ ترس گرونی دارم حتی اگه جنگ هم نشه با این گرونی دست کمی از جنگ نداره متاسفانه

آخرش قشنگه ولی فکرنکنم ماها اون قشنگی رو ببینیم😔

هرچی میش ب نفع مردم بشه

از الان تو گرونی غرق شدیم دیگه وای بحال آیندمون

چيشده باز؟
من فقط ميگم جنگ نباشه از وقتي اتش بس شده دنبال نكردم اخبارى اروم ترم

سوال های مرتبط